Hog Wild and Home Free
Dr. Lavigne makes a life-or-death decision with Diesel, a mastiff who could have a toy lodged in his intestines. Dr. Blue sees a pig with an affection for household furniture. Dr. Ross and Tauvia move out of his mother's house.