Dunk-A-Doctor
Dr. Ross treats baby kangaroos and holds a fun event at the clinic to promote animal awareness. Dr. Blue removes a mass from a beloved pit-mix, and Dr. Lavigne treats a vision and hearing-impaired Great Dane.