Miami: Where Time Stands Still
Eric dives into Miami, FL to make a puzzle that captures a vibrant snapshot of the city's past. He cruises through art deco history on Ocean Drive, builds a custom neon sign, learns the secret to the perfect Cuban sandwich, and rescues baby sea turtles.