New Orleans: The Big Easy
Eric revels in the artistry of New Orleans, Louisiana and its unmatched celebrations to make a puzzle. He constructs Mardi Gras floats, uncovers the story of the city's signature colors, bakes traditional king cakes, and joins a famous jazz marching band.