Minnesota Vicious
Minnesota teen mom Cheyenne Clough is over the hallway dramas and petty jealousies of high school. She finds acceptance in a new crowd by moving in with two gals and their boyfriends. But after Cheyenne gets her own beau, distrust leads to death.