Mean Rodeo Queen
Dalhart, Texas, 2017. Joel Frazier is the proud father of two former rodeo queens, Camie and Jamie Frazier. Suddenly he goes missing. The town rumor mill is busy, and the hostility between the women in his life is mounting, but no one can find Joel.