Bond Girl
Tiffany makes a shocking discovery. Lindsey reunites with her daughter, but a bail bond may spell trouble. Branwin meets up with her ex. Shawn invites an unwelcome guest to the wedding. Chance pushes Bobbie out. Eric leaves Puppy in tears.