Can’t Stop Destiny
Shawn's surprise call may threaten his wedding to Sara. Lindsay is newly free, but her old life comes calling. Marcelino stuns Brittany. Kevin and Tiffany look for a girlfriend. Chance drops a bomb on Bobbie. Branwin's friends grill her about Chazz.