Substitute Teacher/A Wolf In Chick's Clothing/Intensive Care
A crook convinces Johnny that he's the substitute martial arts teacher. Then, when Johnny's girlfriend turns into a werewolf, he sticks with her until she changes back. Finally, when Johnny spies a nurse at the hospital, he runs afoul.