Blanky Hanky Panky/Talk to Me Baby/Hip Hop Flop
A nut who thinks he's a cat has stolen all the yarn in Aron City. Then, Johnny sees Vendela on television and decides he's the guy for her. Finally, a flygirl catches Johnny's eye, but the only way she'll look back is if Johnny gets fresh.