FlamBakers and Open Wounds
John Henson turns up the heat when he asks the seven remaining bakers to set their desserts on fire by reinventing ​flambé classics. Then, the bakers have judges Stephanie Bowell, Zac Young and Carla Hall in stitches with realistic open wound cakes.