Spoiled Rotten by Axe-ident
The bakers face decay when host John Henson challenges them to make moldy desserts that incorporate fermented ingredients. Then, judges Carla Hall, Zac Young and Stephanie Boswell smash desserts and dreams as they send one baker up to the 13th floor.