Top 10: Hilarious Moments
Zak Bagans counts down Ghost Adventures' funniest moments as voted on by the fans. From an impromptu sing-along on a trolley to Zak wooing a spirit, these hilarious bits reveal moments of levity in even the most serious of paranormal investigations.