Top 10: Ghosts Caught on Camera
Zak Bagans counts down the most memorable ghosts caught on camera as voted on by the fans. From a shadow figure named Roy to a thermal apparition at Gettysburg, Zak recounts incredible evidence that proves ghosts are all around us.