Evil Influence - Mayfield, Kentucky
Steve and Amy investigate threatening paranormal activity at a Kentucky home. Steve uncovers the sudden deaths of four farmers on the land, while Amy finds herself surrounded by shadow creatures and a pair of spiteful spirits.