Devil's Plaything - Canton, Illinois
Steve and Amy head to a Canton, IL, home where a young boy's paranormal encounters reveal a dangerous power. Steve digs up proof of a horrific unsolved murder, while Amy faces a threatening entity who preys on the weak.