I.O.U. for Your Love/At Night When the Program's Through
When a Space Jester declares Danny's room to be part of a feudal space kingdom and Danny a political prisoner, the Bravest Warriors become wrapped up in the intrigue and nefarious plots going on inside Castle Gordon.