All I Get Is Static/I'm Smitten, I'm Bitten, I'm Hooked, I'm Cooked
As Danny gets hot and heavy with his totally legit new girlfriend (who he's never met), the other Bravest Warriors grow suspicious that he's getting royally scammed. Meanwhile, Beth is stumped by Zac's moodiness and turns to an unlikely source for advice.