I Wish I Could Get It Back
Ruby and her friends embark on a thrilling and unexpected adventure close to home as they try to recover something precious lost by a wisher. Meanwhile, as Ava plans Mina's upcoming birthday, she and Daniel bond over raising teenage daughters.