I Wish I Could Find Her
Ruby's latest wisher hopes to find someone, but figuring out who turns out to be the hardest part of a wish yet! Meanwhile, Daniel is bombarded by calls from his father, Liam, who wants Daniel and Ruby to give up the orchard and leave Emerald for good.