Fool Me Once
Stefan helps Elena and Bonnie out of a dangerous situation. Jeremy asks Anna to a party in the woods, unaware that she has her own reasons for meeting him. Stefan, Damon and Elena work with Bonnie and Grams to open the tomb, with shocking results.