Bloodlines
Damon goes to Georgia to surprise an old flame, Bree, and enlist her help. Stefan opens up to Grams to help Bonnie overcome her fears and accept her powers. At the library, Jeremy meets a girl with her own theories on the folklore of Mystic Falls.