Birthday Boy/Freaky Fur Day
It's Andy's birthday, and with all the lounging and the resting and the napping, Rodney totally forgot! Then, Andy thinks being a pet is easy. Rodney thinks being a pet owner is easy. To prove they're both wrong, they switch!