Harried Treasure/The Rod Squad
When a cereal box provides the location of a buried treasure, Andy and Rodney must make peace with their arch-enemies, Kyle and Salty Mike to dig it up. Then, Rodney enlists Leon and Darlene to join The Rod Squad.