Vancouver to Phnom Penh, Cambodia
Bored with the ordinary life in Vancouver, a skateboarder is looking for an adventure in Cambodia. While he is eyeing the hip factor of traditional-style living, his girlfriend is quickly discovering the reality of living in a developing country.