Okinawa, Japan
A Maryland mother is excited to be taking on a once-in-a-lifetime opportunity to live in Okinawa, Japan. She is bringing along her daughter to be the voice of reason and logic on this house hunt, but's Mom's impulsive nature may blow her modest budget.