Moms' Night In
Molly Yeh hosts a moms' night in with her friends, and there's plenty of good food! She cooks up colorful Grilled Salmon with Charred Veggie Lemon Orzo, a salty Salami Nicoise Salad, icy cold Elderflower Slushes and cute-as-a-button Peach Shortcakes.