Fancy Farm Dinner Party
Molly Yeh throws a fancy dinner with the best moms she knows! It's a meal to impress with her tender Beef Wellington served with a cheesy Sausage and Wild Rice Hotdish. For dessert, she has lovely Lavender Panna Cottas with salty Pretzel Shortbread.