Cougar Cub Rescue
A trio of abandoned puma cubs arrives at the zoo, while the staff grows concerned that Ella, the oldest rhino, is not acting herself. Meanwhile, a Caribbean flamingo is born at the zoo after nearly two decades, and Otto the stallion makes his debut.