Porcupine Blind Date
The zoo opens an endangered turtle species facility, while Malayan tigers Suhanna and Rimba struggle to breed because Rimba seems disinterested. Then, Needles the porcupine gets a new mate, and the Guar herd eagerly await the arrival of new calves.