Dirty Little Sinners
Tensions are high in Tampa as Ethan returns home from Cairo to face Olivia. Moriah's ex-boyfriend posts a video on social media that releases a new flood of emotions. Kim comes to visit Moriah and opens up about her own relationship issues.