You Know What You Did
Micah goes on a romantic first date. Despite the turmoil from the day at Joshua's gravesite, Ethan surprises Olivia with something special. Moriah's frustration with Olivia continues to brew. Also, Kim is shocked when she learns Ethan wants to talk.