Careless Love
Sonny rushes, but still misses the boat. Fats Domino tickles Davis McAlary's fancy. Antoine Batiste seeks reading help for Jennifer. Janette Desautel endures corporate hell. Toni Bernette and L.P. Everett get a witness. Desiree gets a new ally.