The Greatest Love
Antoine Batiste does a good deed, and a homeowner suspects Nelson Hidalgo's deeds may not be good. Davis McAlary fails to sign Sugar Boy Crawford for his opera, but Lambreaux gets his father to sign up for assistance from New Orleans Musicians' Clinic.