What Is New Orleans?
Davis is eclipsed by his protege, Lil Calliope. Albert's quest for authenticity rankles Delmond. Antoine experiences the upside of teaching and downside of band-leading. Larry forces LaDonna to make a choice. Colson lands in Homicide.