That's What Lovers Do
The community mourns a fallen artist. Toni asks Colson for inside help. Sonny is smitten at the docks. Janette earns a new nickname at the Lucky Peach. Sofia is tempted at her job. Antoine's showboating costs him a singer. Delmond and Albert head south.