Don't You Forget About Me
In an episode dedicated to the late writer/director John Hughes, chaos surrounds an '80s-themed alumni dance at the high school: Haley's birthday is forgotten, Jamie is left home alone, and Nathan and Clay are stranded 200 miles from Tree Hill.