You Know I Love You, Don't You?
Nathan and Haley's careers bring about a tough decision, and Julian divulges a secret to Alex that leads to a confrontation with Brooke. Meanwhile, Clay tries to resuscitate his career as an agent, and Jamie learns the truth about Skills' new job.