Dead Cat Bounce
Axe publicly spars with a rival hedge fund manager. With the help of a talented Axe Cap intern, Axe initiates a new financial play to hurt his competition. Chuck deploys his AUSAs to quickly find a high-profile case that might save his sinking status.