Jackie Brown
Writer and director Quentin Tarantino adapts Elmore Leonard's bestseller Rum Punch in a stylish homage to 1970s exploitation movies.
Writer and director Quentin Tarantino adapts Elmore Leonard's bestseller Rum Punch in a stylish homage to 1970s exploitation movies with six players on the trail of a half million dollars in cash.