“Održiv” i “ekološki” su pridevi koji danas privlače kupce. Šta se krije iza tih zelenih oznaka? Dijego posećuje „najzeleniju“ zemlju na svetu da bi pronašao odgovor, i staje u “Hisa Franku”, restoranu Ane Ros koji ima duplu Mišelin zvezdicu.