Island se okrenuo vulkanskoj aktivnosti da bi proizveo čistu energiju. Smrtonosna pretnja postala je vitalni resurs. Kuvar Gisli Mat izgradio je restoran na pepelu vulkana koji je sravnio njegovo selo pre samo pola veka.