Olga, Stribor i Nikolaj stižu s torbom punom novca do ribarskog brodića, vrata su otvorena, a Viktor ubijen. Nikolaj uspe da dovikne Olgi da beži, pre nego što dobije hitac u leđa. Olga i Stribor moraju da se spasavaju kako znaju i umeju.