Stribor se udruži sa šefom policije i piše novi izveštaj za novine koji pokazuje da je možda umešan Kožul. Ovo pomaže policiji, javno mnjenje je na njihovoj strani, a što više Vladimir istražuje, više deluje kao da je Kožul to uradio.