Aparat za kuvanje pirinča, sklopivi nameštaj
Još svakodnevnih stvari ide pod mikroskop, dok otkrivamo proces njihove proizvodnje. Kako se prave razni predmeti, uključujući promotivni origami i makaze za živu ogradu?