Ortodonski učvršćivač, sok od narandže
Još svakodnevnih stvari ide pod mikroskop, dok otkrivamo proces njihove proizvodnje. Kako se prave razni predmeti, uključujući pokretne saune i sečiva za noževe u pilanama?