Režija: Kristof Skonikni. Situacija u kojoj smo se našli zbog pandemije je kao da smo u pustinji. Za mene je vreme da se upoznam sa samim sobom - filtrirajte svoje pamćenje, premotajte kućne video kasete i registrujte svoje unutrašnje seizmičke potrese.