Režija: Andrej Dragan. Volim anksioznost; Volim da je konstruišem i gledam. Zato mi se činilo da mi je bilo posebno zanimljivo stvarati nešto u ovim neobičnim vremenima kad prinudnu anksioznost doživljava čitavo čovečanstvo.