Spenser mora da donese još jednu odluku, pa odluči da provede vreme sa ljudima koji su mu najvažniji u životu. Olivija pokušava da izbalnsira svoju željom za intimnošću i obećanje koje je dala sebi u vezi sa trezvenošću.