Kad vidi kako neki saigrači sklapaju unosne poslove monetizacije svog imidža i izgleda (NIL), u Spenseru ambicija nastavlja da raste. Džordanovo novo prijateljstvo s nekim saigračima postaje komplikovanije nego što je zamišljao.